Lovely

2011-11-30 kl 21:48:19
Well, allt är bra med mig här, förutom att jag typ är sjuk. Är galet trött och har ont i typ hela kroppen. Meen det går väl över. Har ju faktiskt hela dagarna att bara sova, så jag borde ju bli frisk rätt snart om vi tänker så.

Familjen är underbar, tycker jag. Tjejerna är galet trevliga, schyssta mot mig so far. Vi har inte bråkat än ;) De gör läxorna och allt de ska. Behöver knappt någon hjälp. Just nu hjälper tjejerna mig mer än jag hjälper dem, med att visa mig hur allt i köket fungerar osv.

Känns väldigt bra just nu. Kan inte klaga på så mycket. Jobbar en knapp timme på morgonen, åker med till skolan och tar sen bussen hem. Är ledig till runt kl 15 då jag hämtar yngsta tjejen i skolan, vi åker hem ihop och börjar med läxor. Sen kommer äldsta tjejen hem ungefär ca 30min senare. Vi gör mat ihop runt kl 18, och sen kommer föräldrarna hem till kl 19, och då är jag off.

Kan ju inte säga att jag jobbar häcken av mig direkt. Ja, så går jag ut med hunden också, brukar göra det när jag kommer hem på morgonen sen. Det är en rätt söt liten lurvig sak. Men ja, just nu trivs jag! Väldigt bra. Vi får se hur det känns om någon månad, men nu är allt väldigt trevligt här.

ica
Låter härligt! Ser fram emot fler utdates! Har du varit i London innan? :)
2011-12-01 kl 00:14:58
Blogg/hemsida: http://iiandyr.blogg.se/
ellen
så himla glad jag blir. underbart att du har det bra :D men krya på dig!
2011-12-01 kl 08:33:18
Blogg/hemsida: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London