Emmy's b-day

2012-01-16 kl 12:25:26
Igår fyllde Emmy 11 år. Det började med paketöppning på morgonen. Jag hade köpt filmen Bilar till henne, och ett par örhängen. Hon är gaalen i Bilar, och fick Bilar 2 i julklapp, men den första filmen hade hon konstigt nog inte. Örhängena var också en hit, för föräldrarna hade inte köpt några åt henne, fast hon nästan önskat sig det. Hon tog hål i öronen för sådär 6 veckor sen. Jag hade lyckats pricka rätt och hon var nöjd med de jag gav henne och ville inte gå med mig och byta dem, så det var nice.

Dagen fortsatte med att barnens mormor och morfar kom, och vi åt födelsedagsmiddag och tårta. Gott!

Resten av dagen spenderade jag på hallgolvet pga att internet strejkade. Det trådlösa räcker inte in i mitt rum, men i hallen går det... Till slut fick jag det äntligen att funka, efter många försök. Glad då! Trist inne-dag blev det dock. Jag skulle ha träffat en polsk tjej på eftermiddagen men hon blev tyvärr sjuk. Hoppas på en bättre dag idag med ny vecka!


Man måste peta på tårtan först...


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London