Christmas Eve

2011-12-24 kl 14:42:46
Julafton idag. Inget speciellt här, bara förberedelser. Har nyss skypat med mamma och pappa. Mamma fick öppna julklappen jag gömt till dem i min garderob, haha. Gjorde en kalender med bilder jag tagit från USA, som de kan ha hela året nu. Lite tråkigt bara att jag beställt böcker till pappa i julklapp här, men de har inte ens kommit till affären så jag fått hämta upp dem än... Så galet lång tid det tog, sjukt dåligt. Får skicka paketet nu i mellandagarna hoppas jag, så får de det väl sen någon gång. Det får gå ändå.

Tittade klart på julkalendern nu med. Bästa på länge, måste väl de flesta hålla med om. Jag är nöjd! Tänker nu fortsätta dagen med att färga håret... haha. Bra sysselsättning såhär på julafton känner jag. Alla mina julklappar är inslagna, så jag kan chilla lite. Och käka pepparkakor! Igår fick jag tag på dem, och köpte ett paket till mig själv också. Lite julmys. Lite sugen på julmust också, men jag är nog lite sent ute för att köpa det. Kanske i mellandagarna... Jaja, whatever, haha. Tror det blir en bra jullunch imorgon ändå!

God jul allihop!

Ellen
God jul! Puss!!
2011-12-24 kl 15:28:28
Blogg/hemsida: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London