Första lördagen i London

2011-12-05 kl 15:49:34
Lördagen här var ganska lugn. Har varit ganska trött första veckan så det har varit skönt att bara ta det lugnt. På lördagskvällen skulle hela familjen på bio, och jag var välkommen att följa med jag också. Det tackade jag inte nej till!

Jag och Annie såg Breaking Dawn, och resten av familjen såg Hugo. Jag var öppen för båda, men eftersom jag inte sett Breaking Dawn än var jag lite sugen på den. Blev inte direkt besviken. Den är väl bäst av filmerna hittills nästan, tror nästan Kristen Stewart övat lite på skådespeleriet? Haha. Inte lika sämst som i första filmen iaf.

Blev helt galen på reklamen bara? Det var 25min reklam innan filmen!? Insane! I USA var det ca 15-20min, det tyckte jag var mycket. Och nu nästan en halvtimme... Fullkomligt galet faktiskt.


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London