Last day of school

2011-12-15 kl 18:40:43
Kändes grymt segt att gå upp imorse. Skönt att det är jullov nu och att jag slipper gå upp så tidigt som kl 07:00 varje morgon.

Hämtade upp Emmy redan kl 12 i skolan, och tog med mig henne och två av hennes kompisar till Wagamama. Där skulle vi äta lunch. De har det som tradition, och gör det alltid innan skolloven! När vi kom dit var det ganska lugnt, men snart blev stället helt fyllt med massa tjejer från hennes skola (restaurangen ligger bara någon minut från skolan). Så det blev väldigt hög ljudnivå därinne, men tjejerna hade trevligt och jag tyckte maten var god!

Har inte gjort mycket sen vi kom hem om jag ska vara ärlig. Kört en maskin tvätt, och försöker nu lista ut var tjejernas kläder ska ligga. Inte det lättaste, det är de rörigaste byrålådor jag någonsin har sett..! Men det löser sig väl. Känner mig galet seg, har sett lite på tv med Annie. Emmy och hennes kompisar har väldigt kul nere i lekrummet låter det som.

Imorgon: sovmorgon!

ellen
Om starbucks: Nae asså jag minns inte, men jag har ett svagt minne av att vi såg den där cow-parade-grejen innan vi skulle på nån vandring? Typ spök-vandring? Vi satt där uppe och väntade typ...? Haha, fan jag kanske har drömt?
2011-12-16 kl 09:29:13
Blogg/hemsida: http://ellenfilippamaria.blogg.se/
Jenny
Vart hittade du din familj? Någon speciell au pair-sida?
2011-12-16 kl 15:05:53

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London