Lunch i Camden

2011-12-06 kl 22:38:09
Hade en mysig lunchdejt idag. Träffade en tjej som heter Lisa och vi åt på EAT. Det var rätt gott det faktiskt. Satt och pratade och vandrade sen runt lite. Ahh jag gillar verkligen Camden alltså, så mysigt! Så glad att jag faktiskt, galet nog, har gångavstånd dit. Overkligt.

Kom till H&M också och hittade en sån där klädrulle som man rullar bort ludd med. Har letat ett tag och såg en igår som kostade 20kr. För dyrt tyckte jag. 99p på H&M, very nice. Inte så mycket för hundhåren, för hunden fäller nästan ingenting faktiskt... Mer pga min jacka som är alldeles vit och luddig och hårig inti. Svart tröja under blir inte så jäkla kul då.

Känner mig fortfarande väldigt trött och seg ändå. Plus att jag tror jag har träningsvärk pga att jag gått så mycket. Speciellt för att jag är ovan med 4 våningar och 48 trappsteg flera gånger om dagen, haha! Runt kl 21 känner jag mig trött varje kväll. Så jag tror det får bli typ ett avsnitt How I Met Your Mother nu, och sen sova.


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London