Sista normala veckan

2011-12-14 kl 13:04:29
Imorgon är sista dagen i skolan för tjejerna. Det betyder att från fredag och framåt jobbar jag heldagar nu. Vi får se hur det går! Vi kan nog hitta på något roligt att göra på dagarna, hoppas jag.

I måndags träffade jag en dansk tjej som heter Trine. Vi spenderade förmiddagen på British Museum. Ganska trevligt faktiskt! Blev ganska trött i fötterna bara, haha.

Igår var jag ute och fikade med Angelica. Mitt första besök på Costa blev det, och det var gott. Riktigt gott. I USA älskade jag ju Starbucks, men här har jag bara varit på samma Starbucks varje gång och jag tror ärligt talat inte det stället är så bra. Men det är ju sämre på vissa ställen. Får leta runt lite efter ett annat tror jag. Finns ett på Camden High Street vet jag, och så ett ganska mysigt ett vid Harrods... Där är det väl ganska mycket folk nu till jul dock. Vore kul att hitta ett lika mysigt Starbucks som det i Edinburgh på Princes Street.

Idag blir det nog bara att chilla lite hemma. Ensam. Sista dagen. Tjejerna har lov till 5 januari, så det blir tre veckor med dem varje dag. Hoppas vi kan bonda lite nu under tiden!


Taket på British Museum. Me like.

ellen
åh british museum var så vackert! :)



men... var vi inte på ett annat starbucks också där vi satt på övervåningen och om man tittade ut gatan nedanför vare typ kossor? asså inte riktiga utan nån utställning? eller är jag helt ute och cyklar nu?
2011-12-14 kl 15:08:11
Blogg/hemsida: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London