Presenterna klara!

2011-11-23 kl 15:58:55
Alltså det svåraste är ju att komma på något att köpa till familjen... Och det blir ju bara svårare ju äldre barnen är. Stackars mig som alltid haft så stora värdbarn, haha.

Föräldrarna får en liten "julkula". En stor glaskula, med ett hål i, och inuti sitter det två tomtar. Man kan typ hänga den i fönstret eller liknande. Lite svensk design, kan väl vara kul. Fick den inslagen i affären när jag köpte den, så tyvärr blev det ingen bild på den.

Till 13-åriga tjejen bestämde jag mig för en cd-skiva. En bland-cd med svenska artister. Trippel-cd är det till på köpet, och väldigt blandad musik, så vi hoppas hon kanske kan tycka den är lite kul.

11-åringen ska få en bok, Mio min Mio av Astrid Lindgren. Vet inte om hon älskar att läsa, men det kanske funkar ändå. Det viktigaste är väl inte att de avgudar presenterna kanske, utan att man ger något litet. Det blir väl lite roligare om det har någon svensk anknytning. Så jag har köpt lite Marabouchoklad också!

Stort jäkla plus till CDON som lyckades få iväg båda grejerna till idag, trots att det var 4-6 arbetsdagars leveranstid på boken, och jag beställde i lördags!



ellen
skitbra presenter ju! :D jag tror dom blir skitnöjda!



men varför har du twitter-feed från kattakvack i menyn? :P
2011-11-25 kl 16:43:11
Blogg/hemsida: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London