Måndagssammanfattning

2012-03-13 kl 12:38:28
Måndag förmiddag. Promenad i Hampstead Heath med Angelica och vovven. Påskliljor! Mysigt och supernice väder. Vi avslutade med en coffee frappuccino på Starbucks.


Middag på Yo! Sushi i Islington. Sjukt gott och trevligt! Älskar verkligen Yo. Måndagar är billigt också. Längtar tills de öppnar Yo! Sushi i Camden. Går förbi det varje morgon på väg till skolan med Emmy. Ååh, snart alltså.



Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London