Postcards

2011-12-10 kl 12:56:50
I onsdags var jag och Linda nere på Columbia Road igen. De har öppet på onsdagar nu innan jul, och det var mörkt och mysigt! Julsbelysning, julpynt och julsånger! Väldigt trevligt. Jag inhandlade glaslyktan jag pratat om. Nöjd. Köpte även en julklapp till mamma, som jag får skicka hem sen ihop med lite annat.

De här vykorten köpte jag också. Blev lite kär i dem. Tänkte rama in dem snyggt när jag kommer hem!



Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London