Walking in a Winter Wonderland

2011-12-18 kl 21:11:33
Idag mötte jag upp Angelica inne i Camden och så tog vi oss ner till Hyde Park ihop! Vår plan var att besöka den mysiga julmarknaden, Winter Wonderland, som de har där varje år. Och mysigt, det var det! Min kamera gillade det också tror jag, 255 tagna bilder på 5h är väl ett rätt bra betyg..?

Vi gick runt och kikade på alla mysiga grejer, letade lite julklappar och njöt av belgiska våfflor. Jag köpte också ett candy apple som jag ska äta senare ikväll! Efter några timmar på marknaden fortsatte vi till Oxford Street, för att fullborda vår julklappsshopping. Gjorde ett fynd? Utanför en affär stod de och slängde ut en massa grejer. När vi kom dit sen så samlade de ihop massor av folk, och de skulle ge bort massor av parfymer gratis. Wow! Well, såklart, det visade sig att det inte var helt gratis. "Köp den här presentlådan för £20, få 4 parfymer på köpet". Det var ju ändå en bra deal..? Jag föreslog att jag och Angelica skulle dela på det, och alltså betala 100kr var, för att få rätt mkt parfym. Hon var på! Så nu har jag lite julklappar och framtida födelsedagspresenter kirrade känner jag! Känner mig inte totalt lurad faktiskt.

Som avslutning blev det Starbucks, där vi delade upp parfymerna mellan oss. Jag köpte en brownie, som var bland det äckligaste jag ätit ever. Smakade typ mjöl, enbart. Och ska jag vara ärlig så gillade jag inte min vanilla latte så mycket heller... Nästa gång blir det Costa för min del alltså, så får vi se vad som händer med mig.





Cicci
Vad konstigt det känns att du har tagit typ exakt samma bilder som jag xD Hahah!
2011-12-19 kl 11:37:09

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London