Overkligt

2011-11-26 kl 17:20:08
Kan inte riktigt greppa att jag flyttar till London imorgon. Inte alls faktiskt. Känns sjukt overkligt och väldigt nervöst på samma gång.

Gissar att det kanske beror på att det gick så fort. Hade nästan gett upp på att komma iväg alls, och sen drar jag två veckor senare... Overkligt, ja. Sen att jag samtidigt är mer nervös... Beror väl ungefär på samma grej. Det gick så fort. Vågar jag? Vågar jag verkligen åka iväg igen?

Men jaa! Men läskigt är det. Skönt att ha packat klart typ allt däremot... Det som är kvar är typ bara sånt jag måste använda imorgon bitti också. Lite svårt att packa ikväll alltså.

Nej nu blir det nog till att köpa biljetter till Heathrow Express. Så slipper jag krångla med det när jag väl landat och ska lyckas hålla reda på alla väskor också.


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London