Fyndlåda

2012-01-11 kl 18:15:24
Var på Tesco imorse för att köpa cream cheese (Philadelphiaost). Råkade ta vägen förbi godishyllan också. Nu såhär efter jul säljer de ju ut julgodis-lådorna osv... Hittade denna låda för 10kr. Rätt nöjd.



Efter frukosten tog jag ut Coco på en promenad i parken, som jag gör varje dag. Sen fick jag skynda mig lite när jag skulle dra ner till Waterloo och möta fem andra svenska au pairer för lunch. Vi gick upp till Trafalgar Square, där vi hittade en mysig pub att käka på. Hade väldigt trevligt!

Imorgon blir det fika med en österrikisk tjej. Ser fram emot det! En av tjejerna hon tar hand om är en av Emmys bästa kompisar. Och de går på samma skola, hon bor väldigt nära osv, så det är nice.


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London