Westfield Shopping Centre

2012-01-15 kl 13:25:19
Igår tog Angelica och jag overgrounden bort till Stratford för att shoppa lite. Westfield är en stor galleria som finns på två ställen i London. Detta i östra London, och så även ett i västra delen, vid Shepherd's Bush. Westfield Stratford City har ca 230 affärer.

Fick en fråga tidigare i veckan om jag varit på Primark. Jo, jag har varit på Primark inne i city en gång. Första affären här på Westfield blev också Primark. Måste säga att det verkligen inte är min grej... Hittar kanske en grej jag gillar i hela affären (ska tillägga att båda affärerna är ganska jäkla stora). Inget har ju speciellt bra kvalitet heller, men priserna är ju satta därefter. Köpte 6 par strumpor för £2, rätt bra helt klart. Får se hur länge de ser fina ut. Köpte även en tröja, kan kanske visa den senare i veckan.

Vi möttes runt lunchtid, så efter Primark blev det lunch i food courten. Mmm nudlar! Nog för att jag åt nudlar med kyckling till middag i fredags, men ja...





Gillar verkligen Westfield, tyckte det var himla mysigt även om det var massa folk. Och även att jag fick köa för att komma in på Hollister, men måste säga att det var så värt det. Det var så mysigt och fick såna starka USA-vibbar, kändes nästan som att vara tillbaka i mitt utomhus-mall i Short Pump därinne! Och till sist blev det frozen yoghurt på Pinkberry. Kan man sluta dagen bättre eller?

När jag kom hem fick jag jobba lite, men det var rätt slappt. Tjejerna och jag såg på halva He's Just Not That Into You, åt middag, åt lite glass... Mm ja. Bra dag, helt enkelt.


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London