St Patty's weekend

2012-03-19 kl 17:47:21
Var ensam hemma hela helgen. Skönt, förutom att det betyder att jag måste gå ut med hunden då med. Tycker det blir lite tight om tid att hinna allting då, även om det bara är för cirka en halvtimme, haha.

Saint Patricks Day på lördagen, och även om det inte blev riktigt som vi tänkt oss och det var mycket mer folk än vi någonsin hade kunnat föreställa oss, så blev det bra middag och utgång ändå tycker jag. Söndagen var slapp, förutom att jag orkade dra iväg mig till min zumbaklass kl 11. Duktigt gjort.

Idag är det riktigt skönt vårväder ute. Stör mig på att det växlar så mycket. Ena dagen iskallt, nästa varmt, sen kallt, sen varmt. Kan det inte bli vår på riktigt?

Och precis när jag var på väg ner för trappan idag och tänkte dra och hämta Emmy, kom jag på att det är måndag och då går hon hem själv med sin kompis. Gjorde mig en latte istället och skulle sätta mig ute på baksidan i solen, men det gick inte det. Det var för sent och solen hade redan försvunnit därifrån. Satan. Vår och fler timmar med solen tack!

Linn
Hejhej! Jag bara råkade snubbla över din blogg idag och såg att du bor här i london. Jag själv är 18 år, bor i Kingston och går i skolan i Richmond till mitten på juni. Jag vet inte om du är en partymänniska men om så råkar va fallet, så kan jag erbjuda gratis inträde och dricka på londons största klubbar. Bara hör av dig om du är intresserad, länkar min bloggadress :) x
2012-03-28 kl 19:10:13
Blogg/hemsida: http://linnadja.blogg.se/

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London