Ticket inspectors

2012-03-16 kl 12:24:18
"Spotting a ticket inspector is easy. They look just like you."

Kontrollanterna på bussen hem från Emmys skola igår. Hörde hur de pratade och resonerade på vägen.

"Om vi går av här och går över gatan och på bussen där, så får vi tjejerna från Camden School och killarna från Holloway-skolan också".

Planerar in i minsta detalj hur man tar fast flest ungdomar som åker olagligt. Haha... Okej, gör ditt jobb, men come on?


Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London