Mmm nudlar

2012-01-23 kl 21:44:06
Hade en slapp söndag igår, ganska skönt efter en trevlig helg. I fredags gick jag och Angelica ut, vi käkade thaimat i Chalk Farm först, sen gick vi ner till Camden och till Ice Wharf som har billiga drinkar. Fick riktigt goda Sex on the beach, det gillas! Sen vidare till Lock 17 som är en klubb ganska mitt i Camden. Riktigt nice var det, till en början hade de väldigt bra musik även om det sorgligt nog blev lite sämre mot slutet. Men hade en riktigt trevlig kväll ändå och vi begav oss hemåt runt kl 3!

Tog en rejäl sovmorgon på lördagen, segade lite, och sen bestämde jag och Angelica för att ses och ta en fika. Jag letade trevliga coffee shops på nätet, nere runt Tottenham Court Road, och vi drog oss ner dit. Sprang i lite affärer på vägen, dissade sen de caféer vi hade tänkt. Gick förbi en supermysig restaurang så dit blev det att vi gick istället! East Street heter det, ligger en tvärgata typ från början av Oxford Street. Bra priser, thai/kina/japan/vietnamn-inspirerad mat. Nudlar är vad jag och Angelica alltid äter känns det som, haha. Men det var så mysigt ställe och riktigt god mat också. Kommer lätt gå tillbaka dit, och ofta!



Förrätten. Supergod! Nudlar gör sig inte så bra på bild så de fick inte vara med.

ica
Mm, de där... vårrullarna eller vad är det? Ser delicious ut!
2012-01-25 kl 18:01:44
Blogg/hemsida: http://iiandyr.blogg.se/

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London