Zzznarkdag

2012-01-07 kl 23:15:45
Åh, vilken dag. Började med shoe shopping nere i Camden, tillsammans med Angelica. Jag behöver ett par bekväma skor, alla skor jag har är typ skit och eftersom London är en stad där man går mycket, så är mina fötter alltid ganska döda. Plus att jag har lite problem med mina fötter. Hittade däremot ett par Adidas som jag varit sugen på ett tag. Tror nästan jag går och köper dem imorgon eller i början av nästa vecka.

Sen letade jag och Angelica lunch-ställe, och efter lite velande bestämde vi oss för ett thai/kina-ställe som hade all you can eat buffé. Det såg väldigt gott ut, stället var väldigt mysigt och det var trevligt. Vettigt pris. Enda felet var maten. Allt var typ... galet äckligt. Och vi började båda två känna oss lite konstigt halv-illamående. Ehm ja, så det var verkligen ingen hit alls. Tyvärr. Inte värt pengarna, plus att de la på serviceavgift/dricks som man var tvungen att betala. Inte uppskattat.

Vi var galet trötta hela tiden sen. Drog till Costa bara för att få sitta ner, köpte en muffin som vi delade på. Samma Costa som vi var på igårkväll, haha. Så vi satt där och segade ett tag, innan vi drog oss hemåt för att vi var så trötta. Plus att jag skulle jobba ikväll. Jag skulle börja jobba runt kl 19, men föräldrarna kom inte iväg förrän ca 19:45. Dessutom var Annie på birthday party hos en kompis, så det var bara Emmy och jag hemma. Annie kunde inte heller få skjuts hem från kalaset, så föräldrarna hann bara med middag ute och kom sen hem vid 21:45. Jag jobbade alltså bara två timmar, och jag och Emmy hade det rätt mysigt och bara tittade på tv. Jag var snäll och flyttade mammans tvätt från maskinen och in i tumlaren också, trots att hon inte bett mig om det. Det uppskattades, alltid bra liksom. Och nu ska jag catch some Z's för jag är tröööött. Zzz.

Anonym
Måste bara fråga, har du shoppat något på primark? BTW älskar camden <3
2012-01-08 kl 00:19:19

Skriv en kommentar här:



Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:


Louise heter jag, 22 år. I slutet av november packade jag ihop mina grejer i en resväska och åkte till London, för att jobba som au pair. Bor i en familj som har två tjejer på 11 och 13 år. Här får du följa mina dagar i storstaden!

dagar i London